Welkom!

11 januari 2010

Welkom op onze reisblog! We gaan deze site gebruiken om jullie op de hoogte te houden van onze lang verwachte (!) reis per velo door (een stuk van) ZO-Azië. Wij kunnen bijna niet meer wachten om te vertrekken en het koude België in te ruilen voor een warmer stukje van deze planeet…

De meeste praktische zaken zijn geregeld, de paspoorten liggen klaar, we zijn al onze spullen aan het inpakken voor de verhuis op 25 januari, de nodige visa zijn aangevraagd, de fietsen zijn binnen bij de fietsenmaker voor een laatste nazicht, de beentjes zijn getraind (allé, die van Leen toch) om Stef te kunnen volgen… Ons ‘to do’ lijstje wordt korter en het vertrek dichterbij… Joepie! Na 6 maanden wachten en uitstel en een pak zwemlessen, fitnessprogramma’s en een doctoraat verder, staan we echt te popelen om in te pakken!

We krijgen dagelijks vragen over wanneer we nu eindelijk gaan vertrekken, welke landen we allemaal gaan verkennen, hoe we dat gaan doen met onze fiets, hoeveel km per dag we zullen fietsen, hoe lang we wegblijven… en vaak luisteren wij hier een beetje met grote oren naar … omdat we dat zelf allemaal nog niet helemaal weten. We zullen ons hart, het toeval, het schone weer en de staat van onze ‘benen’ mee laten beslissen :-) Wat we wel weten is dat we vertrekken op 29 jan. in Schiphol en dat ons reisverhaal start  in Myanmar en daarna zien we nog wel…

Maar nu is er goe nieuws… je kunt hier regelmatig een kijkje komen nemen als je met teveel vragen zit of ons te veel zou missen. We doen ons best om in orde te zijn met het invullen van onze ‘where-abouts’ ;-) Kom dus gerust een keertje terug om onze reisavonturen, foto’s te bekijken.

Als je een mailtje wil ontvangen, telkens er iets nieuws op deze blog verschijnt, dan moet je even je emailadres hier ingeven bij email notificaties.

1. Jan en Anita:
    5 januari 2010
    Alle schattekes, ga er maar volledig voor,wij zijn curieus naar jullie avonturen dus we proberen om dat een beetje te volgen.
    dikke kus van Jan &Anita
  2. cindy:
    15 januari 2010
    Leen, als ik dit allemaal lees begint het ook serieus te kriebelen, maar dat zal een plan voor later zijn !! Ik ga volop megenieten van jullie reisverhalen en foto's. Geniet ten volle en wees toch ook voorzichtig !!!! Ik wens jullie het allerbeste toe !!

groetjes

cindy
  3. Monique:
    16 januari 2010
    Leentje, verhuis goed en zorg dat jullie tijdig op de luchthaven zijn en...vergeet de fietsen niet!!!
    Wees voorzichtig en jullie mogen er zeker van zijn dat ik jullie volg (helaas van op de computer ).
    Een behouden reis !

Monique
  4. Regina van den Berghe:
    19 januari 2010
    Hoi Leen,

Geniet er met volle teugen van. Het geluk straalt van jullie gezichten. Dit zal een herinnering zijn voor later om nooit te vergeten en later aan je kleinkinderen te vertellen.

Ik ga jullie zeker volgen dan ben ik ook een beetje op reis.

Bon voyage,

Gina
  5. Yves:
    19 januari 2010
    Spannend allemaal!!! 't zal ongetwijfeld een geweldige ervaring worden! neem het maar aan van een ervaren rot in het vak. Eerst nog rap efkes dat doctoraatje verdedigen en dan hop, 't schoon leven tegemoet! geeft maar vollen bak gas en vergeet uw plakkerkes nie om uw banden te plakken he!!!

dikke zoenen van Lotte en Yves!
  6. verschueren francois:
    20 januari 2010
    vertrekken jullie dit jaar met volle moed
    succes
    francois x x x
  7. Tilde:
    25 januari 2010
    Klein beetje jaloers...!

Geniet ervan, wij steken ondertussen tijdens de familiefeesten een tandje bij om jullie afwezigheid te compenseren...

Cheers!
  8. Sandy Van ingelgem:
    27 januari 2010
    Eerst en vooral nog nen dikke proficiat met je doctoraat!!

En binnenkort volop genieten van al het mooie dat jullie gaan te zien krijgen en vooral ook genieten van elkaar....
    Toch wel spannend zo een trip....één om nooit te vergeten!!
    Succes...veel plezier!

grts x

Sandy & co
  9. Katheen Vierbergen:
    27 januari 2010
    Hej hej!

Wat een leuke plannen!!!
    Geniet ervan met volle teugen!
    Veel plezier!

Groetjes,
    Kathleen
  10. Kozze Bart:
    28 januari 2010
    Hoi Doctor Gea en Leen :-)

Eventjes vanop het werk een kijkje genomen op het prille blogje :-). Geniet van jullie reis, houd ons op de hoogte en al is Azië een paar duizend kilometer ver, jullie blijven altijd dicht bij ons :-D.

Leen, let jij wat op onze Stef aub? De oudste neef, daar hecht je je altijd wat meer aan :-).

Vele groetjes, dikke knuffels en kussen
    Bart
  11. Marina Cools:
    28 januari 2010
    Leen & Stef,

wij wensen jullie een prachtige reis , maak maar veel foto's en kom behouden terug.

Dikke kus van
    TMarina - Njan - en de 2 kastaars
  12. Bieke:
    29 januari 2010
    Hej, Hopelijk hebben jullie een superreis gehad en is alles heel, volledig en op de juiste bestemming aangekomen!

Geniet er van!!!!
  13. vandecasserie willy:
    29 januari 2010
    hey Leen en Stef,
    Wij hopen dat jullie goed aangekomen zijn op julie bestemming, doe nu maar een aziatisch uurwerk aan en laat alles maar rustig zijn gang gaan, en vooral genieten van elke dag.
    Willy en Agnes
  14. papa:
    30 januari 2010
    We proberen jullie te volgen via deze weg.We zijn wel nog in ons eerste leerjaar wat dat betreft;
    Stel het goe en tot.....
  15. Bieke:
    30 januari 2010
    Fantastisch dat alles volledig is aangekomen!

Geloof het of niet: hier ligt weer een sneeuwtapijt!
    Ik kan dus echt niet geloven dat jullie een parasolleke nodig hebben.
    Waarom mogen de locals eigenlijk niet fietsen??? Is dat te goed voor het milieu?

groeten uit Wilrijk
  16. Bulcke Christiane:
    17 februari 2010
    Ik volg jullie reis ook...
    Geniet ervan !
    Groetjes